Plan marketing 2023

No Comments

Ce trebuie luat în considerare pentru un plan de marketing în 2023?

lanul de marketing 2023

Există mai mulți factori-cheie care trebuie luați în considerare atunci când se creează un plan de marketing pentru 2023:

  1. Obiectivele afacerii dumneavoastră:

Asigurați-vă că vă aliniați eforturile de marketing cu obiectivele dvs. de afaceri. Acest lucru vă va ajuta să măsurați succesul planului dvs. de marketing și să vă asigurați că acesta contribuie la creșterea și succesul afacerii dvs.

     2. Publicul dumneavoastră țintă:

Este important să înțelegeți care este publicul dvs. țintă și care sunt nevoile, dorințele și comportamentele acestuia. Acest lucru vă va ajuta să creați un plan de marketing care să rezoneze cu ei și să ajungă eficient la ei.

     3. Bugetul dumneavoastră:

Bugetul dvs. va determina domeniul de aplicare și amploarea eforturilor dvs. de marketing. Asigurați-vă că vă alocați bugetul într-un mod care să se alinieze cu obiectivele și prioritățile afacerii dvs.

     4. Brandul și mesajele dumneavoastră:

Eforturile dvs. de marketing ar trebui să reflecte în mod consecvent marca și mesajele dvs. Asigurați-vă că dezvoltați o poveste de marcă și un mesaj clar și convingător care să rezoneze cu publicul dvs. țintă.

     5. Canalele dvs. de marketing:

Există multe canale de marketing diferite disponibile, inclusiv social media, e-mail marketing, marketing de conținut și publicitate. Alegeți canalele care au cele mai mari șanse să ajungă și să implice publicul dvs. țintă.

     6. Concurenții dumneavoastră:

Fiți cu ochii pe concurenții dvs. și pe ceea ce fac aceștia pe piață. Acest lucru vă va ajuta să rămâneți informat cu privire la tendințele din industrie și să identificați oportunitățile de a vă diferenția eforturile de marketing.

Cum să începeți să vă elaborați planul și strategia de marketing pentru 2023

Atenție! Noul an se strecoară pe furiș, dar nu-i nimic, pentru că suntem aici pentru a vă ajuta să vă abordați planul anual de marketing!

Suntem aici pentru a vă oferi o perspectivă asupra modului în care planificăm planurile de marketing ale noastre și ale clienților noștri pentru 2023. Discutăm despre cum să stabilim obiective SMART, de ce SEO este atât de important atunci când încercăm să ne atingem noile obiective și cum marketingul social media vă poate ajuta să vă evidențiați în fața competitorilor in local seo.

2023 este chiar după colț, ceea ce înseamnă că este aproape acel moment în care ar trebui să începem să ne planificăm noile obiective și strategii de marketing pe care dorim să le stabilim pentru anul următor. Poate părea puțin cam devreme, dar atunci când vrei să creezi un plan și o strategie anuală de marketing, cel mai bine este să începi cât mai curând posibil pentru a te asigura că ideile și campaniile tale au impulsul potrivit pentru a te ajuta să reușești.

Avem șase sfaturi de top pentru a vă ajuta să începeți planul de marketing pentru 2023

   1. Stabiliți obiective SMART pentru planul de marketing pentru 2023

obiective-smartObiectivele SMART reprezintă o modalitate prin care puteți crea planuri de marketing acționabile pentru a sprijini obiectivele pe termen lung ale companiei dvs., inclusiv tacticile de vânzări și de implicare a clienților.

Faceți ca noile dvs. obiective să fie Specifice, Măsurabile, Actuale, Realizabile si ancorate in Timp. Aceste obiective oferă un ghid structurat pentru a ajuta echipa dvs. de marketing să evalueze cel mai eficient curs de acțiune și să stabilească o listă clară de sarcini, astfel încât să știe ce se poate face acum pentru a fi în avantaj.

De exemplu, stabilirea unui obiectiv de “a vă crește numărul de urmăritori pe rețelele de socializare” nu oferă o imagine clară a obiectivului dvs. general. Dar stabilirea unor obiective precum “o creștere cu 20% a numărului de urmăritori în două luni pe Instagram” conturează o imagine mai bună a ceea ce doriți să realizați.

Atunci când faceți acest lucru, este bine să vă puneți întrebări precum:

Ce funcționează pentru afacerea dvs. în acest moment? De ce au eșuat proiectele tale din trecut și cum ar putea fi prevenite în viitor? Când doriți ca aceste obiective să fie atinse?

   2. Reevaluați-vă atât publicul țintă

publicul tintaPublicul dvs. țintă nu va rămâne întotdeauna același, mai ales dacă afacerea dvs. este în creștere și evoluează. Așadar, asigurați-vă că luați în considerare cum, când și dacă publicul dvs. țintă s-a schimbat recent.

Au devenit aceștia mai locali? Sunt stabiliți în apropierea dumneavoastră? Interesele lor s-au schimbat în mod semnificativ în ultimul an?

Ar trebui să ne întrebăm – publicul nostru actual este încă în principal afaceri din Bucuresti? Ar trebui să încercăm să ne extindem conținutul pentru a atrage mai multe zone din Ilfov? Cum am putea face acest lucru în mod eficient?

O modalitate foarte bună de a face acest lucru este să vă alăturați grupurilor locale de networking din zona dumneavoastră, ceea ce nouă ne place foarte mult să facem. În calitate de agenție de marketing din Bucuresti, ne permite să ne conectăm cu persoane și întreprinderi cu aceeași mentalitate la nivel profesional și personal și să ne extindem prezența la nivel local.

   3. Pregătiți-vă calendarul

calendar 2023Ați luat în considerare evenimentele ca parte a strategiei dvs. de afaceri?

Pare evident, dar uneori este ceva care nu este luat în considerare deloc sau nu până în ultimul moment.

Acest lucru nu înseamnă doar să alegeți câteva date din calendar care ar putea fi bune de sărbătorit și să încheiați ziua. Ar trebui să începeți să vă planificați din timp evenimentele de afaceri/lucru pentru a vă asigura că știți exact când trebuie să vă pregătiți campaniile de marketing.

De exemplu – German Kultur Haus Bucuresti a organizat recent un nou eveniment de afaceri și am putut să îi ajutăm cu planul de acțiune și marketing. Acest eveniment nu numai că i-a ajutat să câștige tracțiune și o prezență în comunitate, dar le-a permis și să exploateze piața țintă bazată pe online pentru evenimente viitoare!

Faptul de a fi la curent cu ceea ce se întâmplă pe parcursul anului vă va ajuta și atunci când vă planificați conținutul. Fie că asta înseamnă să țineți evidența zilelor de naștere ale angajaților/colegilor sau a evenimentelor naționale și a sărbătorilor care au legătură cu industria dvs. – aceste considerații și date vă pot ajuta, de asemenea, să vă mențineți la zi cu marketingul și planificarea în social media.

   4. Creați o strategie de marketing în social media

strategie-social-mediaO abordare excelentă a marketingului în social media, mai ales dacă sunteți o afacere mai mică sau mai locală, este să încercați să vă aliniați cu alte afaceri locale. Acest lucru ar putea fi prin colaborări, sponsorizări sau pur și simplu lucrând împreună la proiecte.

În calitate de agenție de marketing Bucureșteană, încercăm să ne asigurăm că ne implicăm cu comunitatea locală și cu afacerile din cadrul acesteia, realizând conținut de social media centrat pe București atunci când putem – chiar dacă uneori este vorba doar de o fotografie de la o ieșire în oraș a echipei. Vezi serviciile noastre de social media marketing aici.

Arătând publicului tău unde te afli și clarificând acest lucru prin etichetarea afacerilor locale, folosind hashtag-uri specifice, cum ar fi #BucurestiBusiness și #MarketingBucuresti, sau chiar creând anunțuri/ campanii specifice zonei tale, te poate ajuta să ieși în evidență.

Am lucrat cu comunitatea noastră locală și am sprijinit o afacere locală din București cu marketingul lor prin intermediul colaborării noastre cu Take Off, organizația caritabilă locală pentru sănătate mintală. Ca parte a strategiei de marketing pe care am pus-o la punct pentru ei, un obiectiv specific a fost explorarea celor mai bune modalități de a crea promoții locale din București și Ilfov – deoarece știm cât de mult le-ar putea aduce beneficii și le-ar putea atinge obiectivele.

   5. Luați în considerare modificări ale site-ului web

web-design-realizare-site-webCând a fost ultima dată când v-ați actualizat site-ul web? Un lucru care este adesea trecut cu vederea de multe afaceri, atunci când vine vorba de strategia lor de marketing, este designul web. Vezi serviciile noastre de webdesign seo ready aici.

Dacă luați în considerare publicitatea online, atunci trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. va reuși să convertească cu succes noii dvs. vizitatori.

Informațiile neactualizate, linkurile rupte și experiența slabă a utilizatorului vor însemna că vizitatorii pe care i-ați plătit pentru a vă vizita site-ul vor “sări” probabil către un alt site… de obicei, către un concurent.

 

   6. Actualizați-vă SEO

seo-googleSă vă faceți site-ul web găsit de către publicul dumneavoastră și să vă asigurați că SEO și designul web sunt potrivite și accesibile pentru acest public este o necesitate!

De exemplu, pentru noi, este important să ne poziționăm bine în căutări precum

‘servicii de marketing București’, ‘SEO București’ și ‘Servicii seo București‘ și ‘realizare site web’. O clasare mai sus decât concurenții noștri înseamnă că oamenii care folosesc acești termeni au mult mai multe șanse să dea click pe site-ul nostru.

Încercați – pur și simplu căutați pe Google câțiva termeni cheie care se referă la afacerea dvs. și vedeți cât de bine vă poziționați la nivel local, național și pe o scară mai largă!

   7. Planificati campanii de PPC in google ads si facebook ads

google adsAsigurați-vă că aveți la dispoziție un management de marketing adecvat. Posibil cel mai important sfat dintre toate.

campanii pay per clickGestionarea bugetelor dvs. de marketing poate fi o provocare, mai ales dacă sunteți o afacere mică/medie cu atât de multe alte sarcini de jonglat. Acesta este motivul pentru care prioritizarea responsabilul de marketing este atât de importantă, atunci când vă planificați strategia de marketing pentru 2023.

Fie că este prin externalizare sau intern, managerii dvs. de marketing ar trebui să fie în fruntea listei dvs. de priorități în această perioadă a anului, deoarece vă oferă o poziție de egalitate pentru a concura cu jucători mai importanți din domeniul dvs.

Prin intermediul cercetării clienților, al campaniilor creative, al strategiilor de marketing și al brandingului pozitiv, managerul dvs. de marketing va crea elementele de bază pentru planul dvs. anual de marketing și vă va oferi un avantaj față de concurenții dvs. Acesta este motivul pentru care este esențial să vă asigurați că managementul de marketing este prioritar atunci când vă creați noul plan de marketing.

Aveți nevoie de puțin sprijin suplimentar?

De ce nu verificați pagina noastră, serviciul pentru administrarea campaniilor PPC ?

analiza si consultanta in marketing digital

Dar nu uitați, doar pentru că aceste sfaturi și trucuri au funcționat pentru noi și pentru majoritatea clienților noștri – asta nu înseamnă că toate vor funcționa pentru orice afacere, deoarece fiecare plan și strategie de marketing este personalizat pentru afacerea respectivă și totul începe cu o sesiune de cunoastere a nevoilor, a situatiei actale si de descoperire a oportunitatlor.

Serviciul nostru de analiza si consultanta vă ajută să înțelegeți utilizatorii și sa măsurati performanța cu precizie pe toate platformele pentru a lua decizii informate, cu încredere.

Va multumim ca ati citit acest articol si va dorim un an nou 2023 cu bine !

5/5 - (31 votes)

Echipa noastra de experti in marketing digital va pregateste periodic articole utile si interesante. Daca va plac postarile noastre ne puteti ajuta sa le distribuim pe retelele de socializare.

Agentia Optimizare SEO

Suntem o agentie de marketing digital, localizata in centrul Bucurestiului, fondata din dorinta a ajuta afacerile sa se dezvolte in mediul online.

Audit SEO Gratuit

Cereti-ne un audit SEO gratuit al site-ului dvs. si veiti primi un raport cu erorile site-ului, calitatea optimizarii, si oportunitati de imbunatatire:

More from our blog

See all posts

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.